Konserwacja i serwis

Jesteśmy autoryzowanym polskim serwisem naszych marek. Zapewniamy profesjonalne wsparcie serwisowe dla wszystkich oferowanych przez nas produktów. Wykwalifikowany personel pracuje według procedur i zaleceń producentów naszych urządzeń. Kupując nasze produkty masz pewność najwyższej jakości wsparcia technicznego. Realizujemy serwis gwarancyjny oraz pogwarancyjny, dokonujemy przeglądów i konserwacji naszych urządzeń. Jesteśmy serwisem door to door, gwarantujemy kompleksową i szybką usługę serwisową wraz z odbiorem i odesłaniem urządzenia do Klienta. Na wszelkie wymienione podzespoły udzielamy 12 miesięcznej gwarancji.

 

Informujemy, że Sterna Polska Sp. k. wyłączny dystrybutor produktów marki Hizero nie sprzedaje swoich produktów za pośrednictwem platform sprzedażowych jak Allegro, Olx itp. W przypadku nabycia urządzenia od innego podmiotu niż Sterna Polska Sp. k.  w tym za pośrednictwem platform sprzedażowych – Sterna Polska Sp. k., nie ponosi odpowiedzialności wynikającej z rękojmi za wady fizyczne lub prawne rzeczy sprzedanej. Urządzenia marki Hizero  są sprzedawane wyłącznie podczas prezentacji przez upoważnionych do tego przedstawicieli handlowych oraz doradców Sterna Polska Sp. k. Naszych doradców Sterna Polska Sp. k. znajdziesz na naszej mapie https://hizero.pl/znajdz-swojego-przedstawiciela-handlowego/.

Chcesz dokonać zgłoszenia serwisowego?
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub

Serwis Sterna Polska Sp. k.
ul. Targowa 120
08-400 Garwolin

Telefony kontaktowe: 25 682 46 54
E-mail: serwis@sternapolska.pl